PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-04 06:43:34
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:

    > Zadko kto odpowiada na to pytanie. Na kilkadziesiat rozmow na ktorych
    > bylem wstepnie przez telefon otrzymalem 2 odpowiedzi na to pytanie i to
    > w dodatku bardzo pobierzne

    Może to sygnał. ostatnio jak szukałem pracy - odpowiadalo wiekszość, jak
    ktoś nie odpowiadał, dziekowałem - pracę znalazlem szybciej niz
    poprzednia, nie straciłem czasu na jalowe rozmowy z firmami szukającymi
    specjalistow, ktorzy miały przygotowany budzet dla studentów.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl