PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-04 21:19:05
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:g9pbsm$4b4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jej konkretna informacje. Jako pracodawcy zalezy ci na pewno na rzetelnym
    > wykonywaniu pracy, a taka bedzie kiedy pracownik nie bedzie musial szukac
    > nowej i lepiej platnej pracy. Bo skupial sie na twojej ofercie, opowiesci
    > z ogloszenia i rozmow kwalifikacyjnych roztaczaly niesamowite wizje itd, a
    > w praniu sie okazalo ze wszystko byloby fajnie gdyby nie pieniadze...
    > zanizone o polowe. Przychodzi czlowiek, pracuje i wykonuje swoje obowiazki
    > do czasu, kiedy mowi ci ze za 2 tygodnie juz nie bedzie tu pracowal a
    > najlepiej by bylo zebys sie zgodzil na odejscie juz i teraz...

    1. Mozesz odrzucic na podstawie widelek prace, ktora jednak bys przyjal
    gdybys sie pofatygowal - nie wszyscy zdaja sobie sprawe z tego, ze wysokosc
    pensji tylko do pewnego poziomu jest najwazniejsza.
    2. Pracodawca podajac widelki wystawia sie na strzal - osoby juz u niego
    pracujace moga przeciez zarabac ponizej widelek, albo w niskiej ich strefie.
    Tymczasem pracodawca moze poszukiwac kogos lepszego do wzmocnienia zespolu -
    a wierz mi, kazdemu przecietniakowi sie zdaje, ze powinien tyle samo
    zarabiac co ktos bystrzejszy/efektywniejszy ale pracujacy na tym samym
    stanowsku.

> [...]
    > mozliwosc relaksu w czasie ciezkiego dnia pracy itp.
    > Ale - co sie chba nie da ukryc - samymi tymi rzeczami rachunkow sie nie
    > zaplaci. Istotne sa pieniadze, bo w gruncie rzeczy mozna przyjmowac dwie
    > postawy - zyje dla pracy i pracuje zeby zyc. Jaka ma byc skala jednego czy
    > drugiego? super, nie musze myslec o samochodzie, komputerze, telefonie bo
    > firma mi to wszystko "daje". Przychodzi moment rozstania z firmą i co?
    > okazuje sie ze nic nie ma, bo wszystko dawala firma a teraz narzedzi
    > wlasnych brak, funduszy brak (bo firma malo placila dajac "wszystko") itd.

    Pieniadze sa najwazniejsze tylko do pewnego poziomu wynagrodzen.