PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-05 22:05:40
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Mozesz odrzucic na podstawie widelek prace, ktora jednak bys przyjal
    > gdybys sie pofatygowal - nie wszyscy zdaja sobie sprawe z tego, ze
    > wysokosc pensji tylko do pewnego poziomu jest najwazniejsza.

    Jest wskaźnikiem poziomu pracy, pracodawcy, rynku itp. Bedaz
    potencjalnym kandydatem tez potrzebuje wiedziec o czym bede rozmawiac a
    nie "strzelac". Bo niekoniecznie moje oczekiwania musza byc wspolbiezne
    z aplikantem badz z pracodawca. Jak latwo zauwazyc, w przyjeciu
    kogokolwiek do pracy zalezy takze na tym zeby sie dogadac co do
    pieniedzy (niezaleznie od tego ktora pozycje w rankingu zajmuja
    "pieniadze", one zawsze beda wysoko)

    > 2. Pracodawca podajac widelki wystawia sie na strzal - osoby juz u niego
    > pracujace moga przeciez zarabac ponizej widelek, albo w niskiej ich
    > strefie. Tymczasem pracodawca moze poszukiwac kogos lepszego do
    > wzmocnienia zespolu - a wierz mi, kazdemu przecietniakowi sie zdaje, ze
    > powinien tyle samo zarabiac co ktos bystrzejszy/efektywniejszy ale
    > pracujacy na tym samym stanowsku.

    A to akurat wskazuje na odpowiednią (nie koniecznie odpowiedzialną)
    politykę płacową pracodawcy. Jak kryterium jest jasne, to pracownik wie
    z jakiego poziomu startuje i do jakiego poziomu u danego pracodawcy może
    zmierzać. Przy takim podejściu łatwo wykazać gdzie góra, a gdzie nizina

    > Pieniadze sa najwazniejsze tylko do pewnego poziomu wynagrodzen.
    jw, wskazują poziom pracodawcy