PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-04 12:05:31
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien co do tej sympatycznosci?

    Mogłem porównać polskich pracodawców do firm zagranicznych w Polsce, z
    zagraniczną ekipą zarządzającą i mogę teraz porównać ich do tego co
    widzę na miejscu.

    Tak, są bardziej sympatyczni i mają jaśniejsze kryteria oceny
    pracownika.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''Being disintegrated makes me ve-ry an-gry!'' <huff, huff>