PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG - umowa
    Date: Wed, 20 Aug 2003 20:59:38 +0200

    > sorry, ale przeczytaj jeszcze raz moje pytanie. I zwróć uwagę na
    > sformułowanie "jest dla mnie oczywiste że nie ma zastosowania KP, jest
    > natomiast istotne co się osiągnie na drodze negocjacji. I święte będzie
    to,
    > co wpisane w umowę."

    Wiec ci odpowiem w prostrzy sposób: Mogę pójść do sklepu i podpisać umowę z
    właścicielem , że przez rok będę kupował u niego chleb za 1,2 zł. W jednym z
    punktów ujmę, że chleb ma mi smakować w innym przypadku w ciągu miesiąca
    zrezygnuję z zakupów u niego. Zrezygnuję po tygodniu bez skarżenia się na
    smak i co właściciel sklepu może zrobić? Nic.
    Sam kiedyś miałem przejść na własne rozliczenie i księgowa radziła mi żeby
    być na minimalnej pensji ( nie strace ubezpieczenia zdrowotnego w razie
    wpadki finansowej) a reszte brać na fakturę. Radziła mi tak ponieważ umowa u
    którą pytasz nie ma ma prawa bytu, to pic na wode.
    Tak więc mniej ważne jest to co negocjujesz (bo aneks zawsze mozna zrobić ,
    tylko po co skoro są faktury), ale ważne z kim. No chyba że mowa o
    kontrakcie menadżerskim, to co innego.

    http://sklep.korespondent.pl/download/umowa_prawne.d
    oc
    Pozd