PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    From: "DO" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Date: Tue, 5 Jul 2005 18:21:26 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dadld9$9vv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 5 Jul 2005 11:37:41 +0200]:

    > Nie musze pytac o cene. Mam swoje okreslone stawki ponizej
    > ktorych nie zejde, i jezeli ktos mi proponuje 1/2 czy 1/3
    > tych stawek, to ja nie mam o czym z nim rozmawiac.
    >
    > A jesli mi bedzie przez kilka spotkan krecil i kombinowal,
    > zeby na koniec powiedziec wlasnie "ale mozemy dac 1/2",
    > to jedynym osiagnietym efektem bedzie moja irytacja. Mam
    > wazniejsze rzeczy do roboty niz fantazjowac na temat "co
    > by bylo gdyby".

    Dobre, jak w markecie biore towar z polki, place najwyzsza cene i nie patrze
    jaka jest jego jakosc.
    Moja droga rozmowa kwalifikacyjna jest po to aby wlasnie okreslic warunki
    pracy/placy i umiejetnosci kandydata. No chyba, ze przyjmuje osobe znajoma
    to wowczas wiem jakie ma predyspozycje. Ja lubie wiedziec za co mam placic
    ale kandydat najczesciej nie potrafi mnie przekonac dlaczego jego wlasnie
    mam wybrac z setek ubiegajacych sie o posade.