PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-06 10:33:08
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dagb7v$kgv$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:daeods$igg$1@nemesis.news.tpi.pl Immona

    > Bo to nie jest żaden test, to prymitywna prowokacja.
    > 1. Kandytat nie ma żadnych zobowiązań w stosunku do
    potencjalnego pracodawcy.
    > 2. Nie obowiązują go jakiekolwiek wymagania co do dyskrecji itp.

    Cytuję Immonę:
    "Wygadanie sie kandydata wlasciwego z informacji danej ze
    znacznikiem "nie do rozpowszechniania", o czym zda relacje kandydat
    podstawiony, skresla szanse kandydata."

    Wyraźnie jest powiedziane, iż jest to informacja "nie do rozpowszechniania".
    Mimo, iż kandydat faktycznie nie ma żadnych zobowiązań, to jednak pracodawca
    może poszukiwać osób absolutnie dyskretnych i nikt mu tego nie zabroni.
    Kwestie zobowiązań jak również umów dżentelmeńskich zostawiłbym jako
    nieistotne. Istotne jest złamanie klauzuli "nie do rozpowszechniania" i
    całkiem rozumiem pracodawcę, że kandydata nie zatrudni.

    Test wydaje mi się być dosyć wątpliwy, mało diagnostyczny, niemożliwy do
    unormowania i niezwykle mało odporny na czynniki "miękkie" - empatię,
    umiejętność manipulacji asesora (tego miłego podstawionego kandydata).

    Pozdrawiam
    Maciek