PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-05 16:36:27
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 5 Jul 2005 18:29:54 +0200]:

    > Możnaby, ale my nie jesteśmy upoważnieni do negocjowania
    > z kandydatem wynagrodzenia

    Nie watpie, ale w tym momencie to jest uwaga do wlasciciela
    firmy, a nie do Was jako takich.

    > (chociaż nie jeden klient z rozkoszą by to na nas zwalił).

    A potem ochrzanial ze tak drogo ;)

    > Trochę mnie w tym całym wątku dziwi fakt, że jakoś nikt
    > nie wspomniał o negocjowaniu wynagrodzenia, dodatkowych
    > świadczeń, innych wartości.

    Bo takich, ktorzy w ogole sadza ze maja prawo cokolwiek
    negocjowac, to ja niewielu widzialam ;-) Mowilam juz, tu
    sie malpiarnia zrobila, kandydaci najpierw sa tresowani
    przez doradcow, a potem wystepuja przed HR. Paranoja IMO.

    > Czy ten rynek pracy naprawdę jest tak ubezwłasnowolniony
    > i pozbawiony inicjatywy?

    Jest.

    > Kazali siadać, pardon - pozwolili siadać - usiedli i to
    > było jedyne ich kreatywne zachowanie. Jeśli rynek pracy
    > jest podobny to powystrzelaj nie tylko doradców zawodowych.

    Jest bardzo podobny. Czytasz ta grupe juz jakis czas, nie?
    Malo tu postow typu "bo u mnie w pracy jest nie tak", "bo
    placa mi za malo" bo tamto, bo siamto -- ale na propozycje
    porozmawiania o tym z pracodawca... Cisza. No bo jak taki
    pracownik moglby sie wychylic nagle?

    Kira