PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 14:56:18
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Zuku" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:arijj2$nbu$1@news.tpi.pl...

    > U pana prezesa wykonuję pracę fizyczną, a wierz mi bardzo żadko
    > zdarzają się awanse w górę z takiej pozycji startowej.
    ok, ale praca w ktorej ta studentka sobie dorabia, nie jest
    praca w ktorej przez cale zycie chce pracowac. chyba ze studiuje
    sprzatanie :))))))))

    > To się zdarza bardzo często. Ale co z tego?
    > On ma kasę, daję pracę i stawia warunki niestety...
    po skonczeniu studiow czlowiek chyba przestaje sprzatac,
    ukladac towar na polkach w hipermarketach itp.
    zmienia branze i szefa (a tu moze trafic na podobnego of'coz :()
    no ale chyba zaczynamy odchodzic od glownego
    tematu
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk