PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=

  • 1. Data: 2024-06-28 17:45:02
    Temat: Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to renomowana firma z branży TSL, która od 2016 roku
    dynamicznie rozwija swoje usługi na rynku krajowym i
    międzynarodowym. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze
    transportowej, spedycji oraz logistyce kontraktowej, oferując
    swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. Dzięki
    nowoczesnej flocie pojazdów spełniających normy emisji spalin
    EURO 6 oraz pełnemu OC przewoźnika, firma gwarantuje
    bezpieczeństwo i niezawodność świadczonych usług. W zespole
    naszego klienta znajdują się wyłącznie wysoko wykwalifikowani
    specjaliści, którzy indywidualnie podchodzą do każdego
    zlecenia, zapewniając tym samym maksymalną satysfakcję i
    zaufanie kontrahentów. Firma ceni sobie inicjatywę,
    zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole, oferując w
    zamian atrakcyjny system wynagrodzeń, możliwość rozwoju
    kariery zawodowej oraz przyjazną atmosferę pracy. Jeśli
    poszukujesz miejsca, gdzie Twoje doświadczenie w branży TSL
    będzie cenione i gdzie będziesz mógł realnie wpłynąć na
    rozwój firmy, nasz klient czeka właśnie na Ciebie.

    *****
    ***** Spedytor Międzynarodowy
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Planowanie i realizacja transportów międzynarodowych
    * Negocjowanie warunków współpracy z przewoźnikami
    * Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych
    * Pozyskiwanie nowych kontrahentów
    * Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i przewoźnikami
    * Analiza kosztów i optymalizacja tras transportowych

    ***** Oczekiwania:

    * Doświadczenie w pracy jako Spedytor/Spedytor międzynarodowy
    * Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych kontrahentów
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
    * Ubezpieczenie z ochroną zdrowia
    * Rozwój zawodowy
    * Pracę w zgranym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV: