PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-21 13:49:09
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W końcu coś mądrego napisałąś :P

    Nie należę do elity pieniądza i wcale nie uważam tego za rzecz wstydliwą.
    Natomiast co do drugiego zdania to nie wiem, czy juz chcesz mnie obrazić,
    czy też zabrakło Ci po prostu argumentów?
    Zresztą co kogo obchodzi to co uważasz za mądre lub co gdzie już słyszałeś.
    Jeżeli nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to użyj chociaż jakiś argumentów
    zamiast prostych zdań oznajmiających.

    > To już gdzieś słyszałem.

    Tak napisałam to parę postów wyżej innymi słowani nieco.
    Czyzby coś Cię zabolało w mojej wypowiedzi?
    Zapewniam Cię jedynie, że nie uważam sprzatania za czynność umniejszającą
    .

    R.