PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Date: Thu, 22 Sep 2005 23:55:54 +0200

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Jesli policzyc rente jako 500 zl miesiecznie, to sa to oszczednosci
    > 6 mld rocznie.

    Szybko liczysz. A wiesz, że nie wszyscy renciści dostają taką
    rentę? A wiesz, że nie wszyscy ci, którzy mają grupę inwalidzką
    dostają jakąkolwiek rentę?

    > Do obslugi PITow i calej tej papierkowosci na styku obywatel-urzad
    > zatrudnia sie przerzucaczy papierkow za 1000 zl czy 1500 zl na reke.

    To należy zrozumieć, że zwolnienie tych ludzi spowodowało
    by zmniejszenie bezrobocia w Polsce? Czy taki jest plan PO
    w kwestii zmniejszenia bezrobocia?

    > PO jest mocno nasycone przedsiebiorcami majacymi firmy, ktorzy
    > odniesli sukces. taka posada jest calkowicie nieatrakcyjna dla nich,
    > ich dzieci i znajomych i likwidacje tej czesci aparatu przezyja.

    Sami Ci to powiedzieli??? I uwierzyłaś???
    A rozumiem, że znajomych to mają tylko w swojej 'klasie', skoro
    piszesz, że i dla nich takie stanowiska są nieatrakcyjne?
    To ciekawe, zwłaszcza jak Kaczor Donald mówi w spocie, że jego
    mama dostała 1200 zł odprawy za ileś tam lat pracy...
    A swoje dzieci to już tylko u rodziców pracują?

    > Obsadzane beda jak zwykle stanowiska znacznie wyzsze, ktorych
    > juz jest tyle, ze dla wszystkich starczy.

    Zaraz, zaraz... To jednak mimo tych sukcesów, są jakieś stanowiska,
    które są dla nich atrakcyjne? Jak ktoś robi świetne interesy, to po co
    pcha się do władzy? Chce robić _jeszcze_lepsze_?
    Ustawy i zarządzenia pod przedsiębiorców, czyli pod samych siebie?
    Tak, tak - PO chce zrobić MNIE i 'całemu społeczeństwu', bo jak
    im będzie dobrze, to i mnie??????

    > stymulowanie przedsiebiorczosci i przyciaganie inwestycji jest
    > dla nas jedynym wyjsciem, zeby sie wzbogacic jako panstwo
    > na tyle, zeby mniejszy liberalizm nie odbil sie nam silna czkawka.

    Oby _większy_ nie odbił się nam _jeszcze_większą_ czkawką...

    --
    Koziorozec