PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-22 23:03:34
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Galicki" napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Nie chcesz by ci bylo dobrze. Ja np. cie rozumiem
    > i tez mi nie zalezy by ci bylo dobrze.

    PO twierdzi, że to mnie chce 'zrobic dobrze'.
    Tyle, że ich 'dobrze' nie zgadza się z moim DOBRZE.

    To, że niektórym ludziom nie zależy, czy innym jest dobrze,
    to zjawisko coraz bardziej powszechne. Zmienia się tylko
    tuż przed wyborami i stąd takie zainteresowanie bezrobociem
    przez PO i inne partie i 'platformy'.

    > Mam nadzieje, ze tak kliniczny przypadek jak ty nie pojdzie glosowac.

    Niedoczekanie Twoje! :>

    > Pomysl: zamiast glosowania bedziesz mogla pouzalac sie nad soba
    > o cala godzine dluzej.

    A to ja tak robię?
    Użalam się nad sobą??? Wytknij - w którym miejscu???
    O kurde, ale ze mnie idiotka - w ogóle nie zauważyłam.
    Dzięki za uświadomienie i za brak współczucia ;>

    --
    Koziorozec