PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-22 22:06:17
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Koziorozec [Thu, 22 Sep 2005 23:55:54 +0200]:

    > A rozumiem, że znajomych to mają tylko w swojej 'klasie', skoro
    > piszesz, że i dla nich takie stanowiska są nieatrakcyjne?

    W zasadzie, to zazwyczaj tak bywa... Nie zauwazylas? ;) Ilu masz
    znajomych politykow? ;) Milionerow? ;) W druga strone dziala tak
    samo mniej wiecej. Po prostu znajomych ma sie z jakiegos swojego
    srodowiska, a ono sie zbiera wokol okreslonych miejsc, wydarzen,
    spraw. Sila rzeczy wiec znajomych ma sie z wlasnej "klasy". No,
    z niewielkim rozrzutem moze ;)

    > A swoje dzieci to już tylko u rodziców pracują?

    Jesli masz dobrze prosperujaca firme i zdolnego dzieciaka, to
    jaki widzisz sens zeby szukal pracy u kogos obcego? Normalne,
    ze wprowadzisz go do swojej firmy, zeby w ktorym momencie mogl
    ja przejac i pociagnac dalej.

    > Jak ktoś robi świetne interesy, to po co pcha się do władzy?
    > Chce robić _jeszcze_lepsze_?

    Dokladnie. Wladza i pieniadze zawsze w parze ida. No i seks ;)
    Jak to szlo?

    "Wygrac raz nie wystarczy; musimy wygrac jeszcze raz i jeszcze
    raz. Smak sukcesu jedynie zaostrza nasz apetyt na wiecej. Jesli
    zdarzylo nam sie przegrac, przymus odegrania sie jest nie do
    odparcia. Nie ma mowy o wycofaniu sie z gry po zwyciestwie a juz
    nie do pomyslenia jest bysmy wycofali sie po porazce. Wpadlismy
    w nalog."

    > Ustawy i zarządzenia pod przedsiębiorców, czyli pod samych
    > siebie?

    A znasz kogos, kto nie robil ustaw pod siebie? ;>

    > Tak, tak - PO chce zrobić MNIE i 'całemu społeczeństwu',
    > bo jak im będzie dobrze, to i mnie??????

    Zasadniczo, to owszem: jak bedzie dobrze przedsiebiorcom, to
    zrobi sie dobrze i pracownikom. Przede wszystkim dlatego, ze
    beda mieli prace.

    Kira