PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-22 21:40:36
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > Każdy medal ma dwie strony. Oby za duży liberalizm nie spowodował
    > zatrucia skutkującego co najmniej sraczką. ;)

    Jak się trafi między wrony, trzeba krakać jak i one... :>

    Przebywanie w takim otoczeniu, w jakim Immona się
    najczęściej znajduje musiało mieć wpływ na jej poglądy.

    A tak w ogóle, to irytuje mnie, że ktoś chce mi
    'zrobić dobrze' na siłę, mimo że ja tego nie chcę.
    I mam nadzieję, że ludzie nie dadzą się nabrać na tę
    raptowną 'lewicowość' w poglądach (czytaj: spotach
    wyborczych) PO.

    --
    Koziorozec