PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ...Re: A jednak Any User ma racje ...
  • Data: 2008-05-13 14:45:32
    Temat: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Przeżyję, ja zarobię te pieniądze albo w czymś się ograniczę i jeszcze
    > przetłumaczę to mojej połowicy, zresztą ona sama rozumie, bo na grupy
    > nie pisze.

    no właśnie ty sobie doskonale poradzisz, ale nie dlatego że chroni cię
    prawo pracy(*), po prostu stoisz wyżej niż przysłowiowa kasjerka w
    biedronce :> lubisz bratać się z prostym ludem ale tak naprawdę nie
    jesteś jego częścią i nie ciebie uderzą podwyżki (po wyschnięciu
    chińskiego źródełka)

    (* dlatego wlasnie troche sie dziwie ze taka wage przykladasz do jak
    najlepszego zabezpieczenia interesow pracownikow najemnych)

    ale żeby nie było że obecna sytuacja mnie nie cieszy - bardzo dobrze że
    tak jest. niezależnie od podziału dóbr między pracowników najemnych i
    przedsiębiorców, zawsze będzie więcej do podziału jeżeli ileśtam procent
    dotychczasowych bezrobotnych ruszy dupy.
    a przy okazji to doskonały moment żeby przyjrzeć się różnym przepisom
    które były tworzone z założeniem że z zasady pracy nie ma i nie będzie
    więc każdemu kto ma wystarczający tupet żeby poświadczyć nieprawdę
    należy się darmowy zus i różne tam świadczenia...