PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
  • Data: 2008-05-15 14:13:56
    Temat: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > oznacza, że dopóki cię nie obrobią polisa nic ci nie daje? Ależ daje -
    > komfort względnego spokoju.

    wszystko zależy od ceny tej polisy, jeżeli jest zbyt wysoka to może się
    okazać że taniej wychodzi jak ci raz na dwa lata ukradną samochód niż
    płacić składkę

    > Zły pomysł powiadasz...
    > Skoro się powiedziało A, trzeba powiedzieć B. Czyli wszystkie kraje
    > stosujące (w różnym stopniu) zasadę solidaryzmu społecznego są w błędzie?

    w mniejszym lub większym stopniu tak.
    ale nie jestem jakimśtam ortodoksem i zdaję sobie sprawę że istnieje coś
    takiego jak "mniejsze zło" i "zło konieczne". nie przestaje jednak być
    złem i należy je conajmniej wytykać palcami :)

    > No nieee, za słowa trzeba brać odpowiedzialność. Poza tym to jest zwrot
    > mający okreslone konotacje.

    nie jest aż takie złe, zresztą prostota prostego ludu bywała opiewana
    przez poetów, myślę że ujdzie...

    > Komu nie jest potrzebne? Chyba jemu.

    jemu to wiadomo że nie.
    ale pracownikom też nie, bo to nie prawo pracy zmusza tego nieszczęśnika
    do zatrudniania gości którzy sobie olewają pracę, założę się że gdyby
    sobie zażyczyli 7-godzinny dzień pracy i obiady na koszt pracodawcy to
    też by to przełknął - nawet prawo pracy nie jest tak łaskawe jak rynek :)

    > Mam też pewne pomysły.
    > Prawo do strajku dla pracodawców.
    > Urlopy dla pracodawców:
    [...]