PracaGrupypl.praca.dyskusje2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze › Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
  • Data: 2006-04-13 18:34:36
    Temat: Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e1m4tq$iqc$1@news.onet.pl Czesław Nasiłowski
    <c...@o...pl> pisze:

    > Może rzeczywiście nie byłem zbyt precyzyjny, ale tak to z grubsza
    > wygląda. Chciałbym zawrzeć NOWĄ umowę o pracę w trakcie trania
    > poprzedniej, której okres trwania się jeszcze nie skończył.
    Tak się za bardzo nie da. Musisz rozwiązać trwającą umowę (a to się da tylko
    za porozumieniem albo bez wypowiedzenia).

    > Czy to rzeczywiście będzie 3-cia umowa o pracę w tym przypadku?
    Tak, będzie to umowa na czas nieokreślony. Będzie możliwe jej wypowiedzenie
    na zasadach kodeksowych.

    > Mój problem polega między innymi na tym, że pracodawca nie zgodzi się na
    > zawarcie w umowie punktu o możliwości wypowiedzenia tejże umowy przez
    > strony.
    Jeśli chodzi Ci o umowę którą dopiero planujesz to zgoda pracodawcy jest bez
    znaczenia.

    > Szef uważa, że zawsze znajdzie powód aby kogoś zwolnić
    > dyscyplinarnie.
    No to co? Mało to szefów kretynów? ;)

    > A pracownikowi nie pozostawia furtki rozwiązania umowy
    > przez pracownika bo chce mieć kontrolę nad sytuacją.
    On za wiele do powiedzenia nie ma. Te sprawy jasno i precyzyjnie reguluje
    KP.

    Jotte