PracaGrupypl.praca.dyskusje2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze › Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
  • Data: 2006-04-18 12:03:06
    Temat: Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 13 Apr 2006 20:22:31 +0200, "Czesław Nasiłowski"
    <c...@o...pl> zakodował:

    > Może rzeczywiście nie byłem zbyt precyzyjny, ale tak to z grubsza
    >wygląda. Chciałbym zawrzeć NOWĄ umowę o pracę w trakcie trania poprzedniej,
    >której okres trwania się jeszcze nie skończył. Nie planuję zrobić aneksu do
    >umowy, tylko widzę to jako zawarcie nowej od dnia XX do dnia ZZ na powiedzmy
    >pół etatu.

    Jeżeli rozwiążecie starą umowę to nowa będzie trzecią i będzie
    działała jak na czas nieokreślony.

    Jeżeli nie rozwiążesz poprzedniej umowy - to będzie to dziwna sytuacja
    gdy będziesz pracował na cały stary + kawałek nowego etatu
    jednocześnie na 2 umowach u jednego pracodawcy. Ale skoro "stara" nie
    ulegnie rozwiązaniu to nowa nie może być trzecią KOLEJNO zawartą
    umową, więc dopiero przedłużenie "starej" lub "nowej" IMO będzie
    trzecią kolejną umową na czas określony (i rozwiązanie w międzyczasie
    jednej z tych 2 umów nie zmieni sytuacji). Ale podstawy prawnej (poza
    stwierdzeniem z KP że mają to być umowy zawarte kolejno i mojej
    interpretacji) nie mam.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded