PracaGrupypl.praca.dyskusje2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze › Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
  • Data: 2006-04-13 20:17:53
    Temat: Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
    Od: "Czesław Nasiłowski" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e1mb50$hc1$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:e1ma7i$63k$1@news.onet.pl Czesław Nasiłowski
    > <c...@o...pl> pisze:
    >

    > Mam takie małe, offtopiczne pytanko - skąd on znał te wszystkie adresy,
    > telefony itp.?

    Otóż wykorzystywałem sowje znajomości dla dobra firmy i:

    - mój bliski kolega wykonywał dla niego pracę-zlecenie i w aktach był nr
    telefonu,
    - mój szwagier podobnie,
    - mój inny kolega załatwiał dla firmy podwykonawców - też kontakt znany
    szefowi,
    - do matki znaleźli w ksiązce telefonicznej.

    Całe śledztwo przeprowadzili barany (szef i jego kobieta). A ja byłem po
    prostu chory i leżałem u siebie w domu! Zwolnienie dostarczyłem do biura po
    kilku dniach.

    > No widzisz, bo widocznie masz jeszcze mało doświadczenia autopsyjnego. ;)
    > Wierz mi - takich i podobnych kutasoczubów-byznesmenków jest na pęczki.
    > Trza trzebić cierpliwie...

    Właśnie do takiego wniosku doszedłem.

    Dzięki i pozdrawiam,

    Czesław