PracaGrupypl.praca.dyskusje2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze › Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
  • Data: 2006-04-16 21:27:12
    Temat: Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Czesław Nasiłowski wrote:
    > Myślę raczej o innym troszkę rozwiazaniu: najpierw podpisze(my) nowa umowę.
    > A potem wspomnę, że aby formalności stało się zadość, to jeszcze trzeba
    > rozwiązać poprzednią z tą samą datą. Wg. mnie, znając szefa, takie
    > postępowanie przejdzie. I będę 'w domu'. Będę mógł rozwiązać w najbliższym
    > czasie umowę jako pracownik - do tego zmierzam. Inaczej (jak już wcześniej
    > opisałem) nie mogę liczyć na 'pokojowe' załatwienie sprawy. Tak to już
    > niestety w przypadku mojego pracodawcy jest. Muszę spróbować go delikatnie
    > 'obejść''.

    A nie jest tak, ze zawarcie nowej umowy o prace z obecnym pracodawca,
    gdy jest sie na pelnym etacie u niego, to automatycznie kasuje
    poprzednia umowe?

> [...]
    > kręgołup, naderwane ścięgno w nodze. 22 dni zwolnienia lekarskiego. Z
    > takiego wypadku trzeba spisać protokół. Od inspektora BHP szef dowiedział
    > się, że jak w takim protokole będzie napisane, że to wypadek przy pracy, to
    > jego składka ZUS dla pracowników się podniesie. Gość uznał, że to mu się nie
    > opłaca. I odmówił pracownicy podpisania wypadku przy pracy! Stwierdził, że
    > nie ma na piśmie polecenia wyjazdu służbowego! I jak chce to niech go podaje
    > do sądu pracy. I dziewczyna, a zależy jej na pracy, nie dostanie
    > odszkodowania za utratę zdrowia. Co wy na to?

    CHyba jechala w godzinach pracy, wiec w pracy byla. Wiec wypadek przy
    pracy. Z reszta w drodze do pracy podchodzi tez pod wypadek w pracy.
    Jedyne co szef moze twierdzic, to ze sie u niego USTNIE zwalniala, no
    ale wtedy bedize jego slowp przeciwko jej slowu + swiadkowie (kto
    jakich znajdzie). No i jeszcze jest taka mozliwosc, ze ulegla wypadkowi
    wracajac, to wtedy bedzi juz Ciezko udowodnic, ze nie zalatwiala czegos
    dla pracodwacy. Poza tym czesto ubezpieczenie pracownicze bywa poprostu
    zwyklym NW i wtedy dostanie od uszczerbklu na zdrowiu.

    Pozdrawiam
    Domin.