PracaGrupypl.praca.dyskusje2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze › Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
  • Data: 2006-04-14 06:59:21
    Temat: Re: 2x Umowa na czas okreslony i 3cia - zmniejszenie etatu a wypowiedzenie pracownicze
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Apr 2006 21:28:07 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie.

    To po coz autor watku tak sie prezy, zeby z tej pracy uciec? :>
    Niech zlozy to glupie wypowiedzenie i dobra jest..

    > A jakbyś tak - równie podstępnie, oczywiście - przeczytał kodeks pracy?

    Odkad czytam uwazniej ta grupe, to coraz mocniej mnie do tego motywujecie
    :)
    Ta wiedza zdaje sie byc bardzo przydatna :D Choc akurat teraz postanowilem
    przegryzc sie nieco przez prawo w zakresie zastepczej sluzby wojskowej ;D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net