PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 411. Data: 2009-04-22 19:19:47
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Nie ma w prawie oświatowym czegoś takiego jak wakacje - są tylko ferie
    > letnie i zimowe.

    No po prostu zajebista różnica w ... nazwie ;-/
    Wyzywanie kogoś od ignorantów tylko dlatego, że zamiast ferie napisał
    wakacje świadczy jedynie o tym, że masz coś z deklem.

    > Stanowią one czas urlopu dla nauczyciela ale pod warunkiem, że pracuje w
    > placówce zatrudniającej na podstawie KN i w placówce tej przewidziano
    > ferie (placówka feryjna).

    Takich placówek jest zdecydowana większość.

    > W placówkach bezferyjnych nauczyciele mają urlop w wymiarze 35 dni.

    Czyli i tak o 9 dni więcej, niż "normalny" człowiek.

    > Następny obszar twej niewiedzy dotyczy tzw. urlopu dla poratowania
    > zdrowia. Dotyczy on tylko nauczycieli zatrudnionych co najmniej 7 lat w
    > szkole, na czas nieokreślony w _pełnym_ wymiarze zajęć. To bardzo zawęża
    > liczbę uprawnionych.

    Co nadal nie zmienia faktu, że w innych zawodach nie ma takiego przywileju.

    > I co z tego? Specyfika zawodu, czego w tym nie rozumiesz?

    To z tego, że jakoś nikt z pozostałych grup zawodowych (prócz górników,
    lekarzy i pielęgniarek) nie żali się jak to on mało zarabia i jakie
    straszne ma życie, choć daleko im do przywilejów przysługujących innym.

    Aleś Ty jednak tępy :-/

  • 412. Data: 2009-04-22 19:21:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsn1n9$cm0$1@news.onet.pl Emka <e...@o...eu> pisze:

    > A ja bym chciała być zawsze zdrowa. To są fanaberie?
    Niekoniecznie, to są marzenia.
    Tak czy inaczej - za późno.

    --
    Jotte

  • 413. Data: 2009-04-22 19:25:08
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesław Bicz" <o...@o...pl>

    > To nie prawda. W Stanach można, w kilku innych krajach też.

    W niewielu można. Po co w ogóle te patenty ? By monopole tworzyć ?

    > Nie, ale koszta patentów nie są prawdziwą barierą. Co najwyżej uboczną.

    Jakieś konkrety ? Tylko nie pisz o Stanach.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 414. Data: 2009-04-22 19:26:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsg3on$lq8$1@news.onet.pl Baloo <b...@o...eu> pisze:

    > Minimalne wynagrodzenie dla nauczycieli określa minister edukacji
    > narodowej w swoim rozporządzeniu i jest dokładnie takie, jakie podałeś.
    > Stąd pytanie - z jakim prawem Ci się to nie zgadza? Chyba z Twoim
    > własnym.
    To pytanie nie z tego wynika.
    Ono wynika z twojej tępoty.

    --
    Jotte

  • 415. Data: 2009-04-22 19:31:01
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Żebyś się dowiedział, gdzie się wyprowadzić,

    Na starość ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 416. Data: 2009-04-22 19:35:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsnqo0$sk4$1@news.onet.pl Baloo <b...@o...eu> pisze:

    > Aleś Ty jednak tępy :-/
    Po co publicznie sam się opluwasz i poniżasz?
    Masz takie zboczenie, że sprawia ci to jakąś nienormalną przyjemność?
    Pytam serio.

    --
    Jotte

  • 417. Data: 2009-04-22 19:41:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsg4p8$hut$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos

    > z pieniędzmi nie ma żartów.
    No wiesz, to zależy kto robi żarty i z czyimi pieniędzmi.

    --
    Jotte

  • 418. Data: 2009-04-22 19:44:29
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > To pytanie nie z tego wynika.
    > Ono wynika z twojej tępoty.

    Myślę, że najwyższy czas, by spuścić cię wraz z kupą w ubikacji.

  • 419. Data: 2009-04-22 19:46:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsl4t9$q64$1@news.onet.pl Baloo <b...@o...eu> pisze:

    > Masz rację, szkoda, bo i tak niczego nie zrozumiesz, a na każde
    > udowodnienie Ci, że się mylisz reagujesz jak wyżej.
    Czyżbyś uważał, chłopino, że mam obowiązek dyskutować z każdym głupcem i
    każdą bzdurą?
    Czasem sie zabawię, a czasem nie.
    Moja rzecz.
    Co ty tam masz do udowadniania zresztą...
    Udało ci się pojąć?

    --
    Jotte

  • 420. Data: 2009-04-22 19:50:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsns6b$1h1$1@news.onet.pl Baloo <b...@o...eu> pisze:

    > Myślę, że najwyższy czas, by spuścić cię wraz z kupą w ubikacji.
    Do dzieła zatem.
    Nie będziesz mi przynajmniej, stolcu, srał pod postami.
    I podetrzyj się choć raz jak człowiek - gazetą, nie ręką.

    PS. Ludzie! co ja wypisuję przez tego debila?!

    --
    Jotte