PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwagi o kodeksie pracy › Re: uwagi o kodeksie pracy
  • Data: 2005-04-20 23:03:49
    Temat: Re: uwagi o kodeksie pracy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: krzysztofsf [Wed, 20 Apr 2005 22:06:33 +0200]:

    > Osobiscie uwazam, ze KP powinien umozliwic wieksza mobilmnosc
    > pracownikow, latwosc ichg zwalniania i przyjmowania., Podstawowa
    > jednostka czasu powinien byc tydzien roboczy, powiazany z wyplatami
    > cotygodniowymi. Niestawienie sie do pracy na poczatku nastepnegoi
    > tygodnia, o ile nie jest powiazane z urlopem lub choroba, oznacza,
    > ze pracodawca wypisuje swiadectwo pracy.

    A nie ma najmniejszego problemu. Ja tam moge miec w KP nawet
    jednostke jednodniowa.

    Pod jednym, konkretnym, nie podlegajacym negocjacjom warunkiem:

    Pracownik, ktory poleci sobie w kulki wykorzystujac to prawo
    i narazi mnie na straty, automatycznie zostaje zobowiazany do
    _pelnego_ zwrotu tych strat do mojej kasy. Bez koniecznosci
    szwendania sie po sadach. Automatycznie.

    Kira