PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwagi o kodeksie pracy › Re: uwagi o kodeksie pracy
  • Data: 2005-04-21 12:02:20
    Temat: Re: uwagi o kodeksie pracy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:d47q2l$r6u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Immona [Thu, 21 Apr 2005 08:58:06 +0200]:

    > Tak. Tak. TAK! :> Opowiadalam Ci jak sobie zrobilismy
    > eksperyment "ale dostepu do netu nie bedzie", nie? :P

    Zaczyna mnie zastanawiac skala pracy na czarno. Bo moze mamy to bezrobocie w
    rzeczywistosci nie o 1/3, a o polowe mniejsze niz w statystykach i jestesmy
    w okolicach sredniej unijnej. Zmniejszenie ZUSu i innych kosztow pracy
    mogloby spowodowac wzrost wplywow z tego podatku tak, jak to sie stalo z
    alkoholem. Ciekawe, kiedy wreszcie ktos to dostrzeze.

    > I daje to dokladnie te same efekty :))) Albo Ci przyleci
    > absolwentka Bardzo Powazanej Uczelni i oznajmi, ze sam
    > fakt posiadania tego papierka to minimum 5000 do reki ;)
    > albo trafisz na Mlodego Gniewnego, ktory bedzie probowal
    > przewrocic Ci firme do gory nogami ;)

    Szukanie tego odpowiedniego pracodawcy moze byc rownie czasochlonne jak w
    druga strone i tez z niezlymi przygodami po drodze. Ja sie za ok rok i
    troche prawdopodobnie bede musiala przeprowadzic, nie ma zmiluj, sprawa
    sercowa. I zastanawiam sie, z jakim wyprzedzeniem zaczac szukac, bo sie
    porywam na rynek pracy z roznych wgledow dla mnie trudny. Raz mi sie wydaje,
    ze kontaktowanie sie z takim wyprzedzeniem i z tekstem "za rok chce u was
    pracowac, czego mam sie przez ten rok jeszcze nauczyc, zeby byc wam
    przydatna" wszystkich rozsmieszy, zwlaszcza, ze bede szukac wsrod mniejszych
    firm, koncerny w zadnym razie. (nigdy wiecej!). A raz mi sie wydaje, ze juz
    w tej chwili trace czas wykorzystujac "spokojne chwile dnia" na pisanie na
    newsy, zamiast przegladac katalogi teleadresowe i strony www firm z
    wybranego regionu.

    I.