PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwagi o kodeksie pracy › Re: uwagi o kodeksie pracy
  • Data: 2005-04-21 09:59:03
    Temat: Re: uwagi o kodeksie pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d47em5$4nj$1@news.onet.pl vertret(at)op.pl <vertret @
    op.pl> pisze:

    > Jak juz pisalem wyżej/niżej nie wiem wlasnie na czym polega ta róznica,
    > ktora upoważnia do gorszego traktowania jednej ze stron.
    Słowo "gorsze" jest względne i zawiera element ocenności. Na gruncie analizy
    przepisu prawnego użyłbym jednak określenia "odmiennie" lub "różnie". Wtedy
    odpowiedź na twoje pytanie jest prosta: strony traktowane są różnie, bo są
    różne.

    > Wiem oczywiscie o nierówności tych stron na rynku, ale czy to jest powód,
    > aby tą nierównośc rekompensowac?
    > Przeciez wszelkie inne nierownosci stron na rynku uwazamy za cos
    > normalnego i bardzo sobie chwalimy.
    Nie wiem, czy wszystkie i nie wiem czy sobie chwalimy. Tak czy inaczej od
    każdej reguły są wyjątki. Co zresztą wskazuje, że nie ma reguł idealnych.

    Jotte