PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwagi o kodeksie pracy › Re: uwagi o kodeksie pracy
  • Data: 2005-04-21 08:19:56
    Temat: Re: uwagi o kodeksie pracy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: krzysztofsf [Thu, 21 Apr 2005 02:03:24 +0200]:

    > Zobacz moja odpowiedz do Kaizena - sadze, ze taki uklad jak
    > "zaproponowalem" daje pracodawcy swobodni wybor formy zatrudnienia
    > pracownika.

    Tylko mi sie nie podoba to:

    "Niestawienie sie do pracy na poczatku nastepnegoi tygodnia,
    o ile nie jest powiazane z urlopem lub choroba, oznacza, ze
    pracodawca wypisuje swiadectwo pracy."

    W kazdej normalnej umowie okresla sie jej warunki. Ale tez
    i to, w jaki sposob obie strony sa odpowiedzialne i co maja
    zrobic, jesli tych warunkow nie dotrzymaja.

    Jesli wiec potrzebuje czlowieka na czas trwania zlecenia,
    to przy takich warunkach jakie proponujesz -- ja go nie
    zatrudnie. Jak mi w polowie "nie przyjdzie w poniedzialek
    do pracy" to co ja z tym niby mam zrobic?

    Zastanow sie troche, bo Twoja propozycja wywola tylko jeszcze
    wieksza niechec do podpisywania umow.

    Kira