PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 14:42:21
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1bnke5dm0o5g.1cmc8cxu4mcqw$.dlg@40tude.net...

    > Ja nie jestem HR'owcem, nie mysle jak HR'owiec i nie wiem czego szuka
    > HR'owiec bo gdyby tak bylo to nie bylbym informatykiem tylko HR'owcem i
    > niech to wreszcie dotrze do pustych lbow HR'owcow. Jego praca polega na
    > tym
    > by przekopac to co dostal i z tego wybrac kandydata. Chyba ze jeden
    > HR'owiec szuka kandydata na drugiego HR'owca - no to mamy odstepstwo od
    > zasady.

    Hrowcowi tez sie nalezy szacunek. Jesli musi przejrzec kilkaset aplikacji,
    to nie moga byc za dlugie. A ta jedna kartka - to ze zwyklej latwosci
    przekladania. Dwie osobne moga sie zgubic, dwie spiete zszywaczem
    niewygodnie sie przeglada wsrod sterty innych, a po spakowaniu do
    segregatora trzeba je wyjmowac z koszulki, zeby przejrzec.

    Kiedys na demoscenie (nie wiem, czy dalej, bo nie mam kontaktu) bylo cos
    takiego jak 4k competition. Polegalo to na napisaniu jak najfajniejszego
    dema z ograniczeniem, ze zrodlo nie moze przekraczac 4 kilobajtow. Ludzie
    jakos robili fajne rzeczy, tak samo jak niektorzy mieszcza atrakcyjna
    prezentacje swej atrakcyjnej osoby na kartce A4.

    I.