PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 17:36:54
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania w news:crdf4b$rqp$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Oferujemy to co wszyscy - prace i place. Inne rzeczy mozna uzgopdnic
    > indywidualnie. Bo jeden chce karnet na basen a inny wyjscie do teatru
    > a jeszcze inny opieke medyczna.

    O widzisz! Czyli w ogłoszeniu mogliście wspomnieć, że do pensji zasadniczej
    jesteście w stanie dorzucić jakiś bonus w postaci karnetu na basen lub do
    teatru - szczegóły zaś zostaną omówione na rozmowie. Jeśli ze swojej strony
    nie podajecie pewnych informacji to na rozmowie nie jest już omawianie
    szczegółów, ale podawanie całkowicie nowych informacji, które potencjalnego
    pracownika mogą zaskoczyć. Trudno mi to wyjaśnić... to bardziej kwestia
    czucia tematu ;-) Jestem pewien, że Ty też to czujesz. Gdyby tak nie było to
    zgodziłabyś się, że firma mogła nie pytać o oczekiwane zarobki - wszak
    szczegóły zatrudnienia zostaną omówione na rozmowie :-)

    > To co jednych zacheci, innych zniecheci.

    Dlatego nie chodzi o narzucenie z góry konkretnych rozwiązań, ale wskazanie
    pewnych możliwości.

    pozdrawiam
    Greg