PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! [OT]
  • Data: 2005-01-04 16:27:37
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! [OT]
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnctlfg5.50k.muflon@devil.hell.org...

    > No nieeee mów, działałaś na scenie? 8-O Bo jeśli tak, to pewnie pamiętasz,
    > że jedną z niewielu rzeczy wzbudzających większe poruszenie na party od
    > dobrego dema była kobieta-scenowiec :-) Już nie wspominając o koderce -
    > ale ja takiej nie spotkałem...

    Ja nie bylam koderem, choc udalo mi sie kiedys opanowac podstawowe podstawy
    assemblera i czasem wspomagalam proces tworzenia i z tej strony. Moja
    dzialalnosc to bylo wymyslanie "scenariusza" zaprzyjaznionej grupie, ogolne
    wsparcie psychiczne, wyrazanie podziwu/ochrzanianie i towarzyskie krecenie
    sie wsrod ludzi. Siedzialam tam ze wzgledu na zainteresowania "reklamowe"
    (demo to cos bliskiego kreacji reklamowej), nie programistyczne. Na party
    rzeczywiscie byly niepisane akcje afirmatywne, czyli na imprezy pozamiastowe
    moglam jechac spokojnie bez spiwora i koca i bez burzujskiego wykupywania
    sobie miejsca spiacego w domku i miec je odstapione przez kogos zachowujac
    dziewictwo ;) a w budzecie nie przewidywac duzych wydatkow na piwo mimo
    normalnego spozycia.

    A dzis odnajduje ludzi z demosceny w duzych koncernach informatycznych i w
    agencjach reklamowych - zaleznie od ich scenowego "zawodu" - i widze, ze
    mnie pamietaja, choc ja ich nie i jest mi glupio, jak kogos nie rozpoznam.
    Zwlaszcza, ze jesli kogos kojarze, to tylko po nickach.

    Straszny OT zrobilismy, wiec koniec :)

    I.