PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 17:43:59
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tiras w news:crci6q$l55$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Pojechałem. Wszystko było pieknie, ale jak zapytałem znowu o
    > pieniądze to usłyszałem taką stawkę, że powiedziałem "za tyle
    > to sam sobie ch..u zapierdalaj" Straciłem tylko czas. I oni też, bo
    musieli
    > szukać od nowa. Nadal uważam że robienie tajemnicy z oferowanych
    > zarobków to idiotyzm.

    Zgadza się - mogłeś od razu uprzedzić, że za mniej niż ... pracy się nie
    podejmiesz. A tak staciłeś czas i Ty, i oni. Hmmm... nie sądzisz, że można
    na sprawę spojrzeć od tej strony? Jeśli uważasz, że nie to odpowiedzi proszę
    dlaczego.

    Moim zdaniem Ty nie powiedziałeś pierwszy licząc cicho na to, że zaproponują
    więcej niż oczekiwałeś.
    Oni czekali z nadzieją, że zaproponujesz mniej niż planowali na ten cel
    przeznaczyć.

    Nadal nie rozumiem dlaczego to akurat ich dbanie o własne interesy ma
    świadczyć o głupocie.

    pozdrawiam
    Greg