PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 18:22:45
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: azbest <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie twierdze, ze wszystkie ogloszenia daja pracowdawcy lamerzy :-)))
    > Sa ogloszenia konkretne "poszukujemy programisty tego-i-tego" ale np.:
    > mostwanted poszukuje admina UNIX'a z wymagana znajomoscia Windows 2000 server
    > lub admina BSD z takimi samymi wymaganiami. Czy mozna powaznie traktowac
    > takie ogloszenia? Sam administrowalem AIX'em, FreeBSD, NetWare i po czesci
    > W2000 server izdaje sobie sprawe, ze nie da sie wszystkiego wiedzic o
    > wszystkich systemach, czego oczekuja pracodawcy. Moze oni sami nie wiedza
> [...]

    dokladnie ! ja jutro ide na spotkanie, a w wymaganiach npisali :
    - BDB znajomosc Windowsa 2000
    - BDB znajomosc Linuxa
    BDB znajomosc Office'a

    Kurde jak ktos siedzi w sieciach, protokolach to ch. mu las ?
    Przeciez to oczywiste, ze zatrudniajacy bedzie sie musial liczyc z tym, ze
    BEDZIE musial poczekac az pracownik sie co nieco doksztalci.
    Ale opowiem wam jutro jak wroce z pogawedki :)