PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 13:09:58
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 4 Jan 2005 07:00:27 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Kania
    napisal(a):

    > U nas nazwa firmy byla i ogloszenia na 3 stanowiska.

    A ja nadal czekam na link do ogloszenia bo dyskutujemy o gruszkach na
    wierzbie.

    > Jakos ciezko mi uwierzyc, ze WSZYSTKIE projekty z portfolio sa zastrzezone
    > (co jest niezgodne z prawem) i ze kandydat nie moze opisac tego co robil.

    Gratuluje znajomosci prawa. Owszem, prawa autorskie zawsze przynaleza
    autorowi, ale na tym koniec. A istota klauzuli poufnosci jest prosta i
    wynika niestety z przykrych doswiadczen z innymi pracownikami. Chodzi o to
    by pracownik po odejsciu od pracodawcy i np. zalozeniu wlasnej firmy nie
    poszedl do klienta i nie powiedzial "to robilem ja pracujac dla X, a teraz
    moge to robic jako wlasna firma Y za 50% ceny".

    > Po tym, jak czlowiek ocenia samego siebie na tle swoich umiejetnosci i
    > wymagan stawianych przez firme mozesz wywnioskowac wiele na jego temat. To
    > taki pre-test do wstepnej selekcji. I nie chodzi o odsiew chcacych
    > najwiecej, tylko tych, ktorzy nie umieja ocenic sami siebie.

    Bardzo ladna teoria a ja raz jeszcze powtorze - to juz nie jest ogloszenie
    z oferta pracy tylko konkurs ofert lub przetarg.

    > CV to jedna strona - ciezka wsrod informacji nt swojego wyksztalcenia czy
    > historii pracy napisac cos o sobie. Stad to wymaganie. Oczywiscie dostalismy
    > i CV, ktore ledwo mieszcza sie na 3 stronach A4, ale niestosowanie sie do
    > pewnych standardow mowi samo za siebie :)

    Ja pier....... Kiedys jakich idiota wymyslil teoryjke o jednej stronie a co
    ja czytam - ze to STANDARD. Jaki standard?? Ludzie na glowy poupadaliscie.
    Jedna strone to moze napisac absolwent jednej uczelni bez dodatkowych
    kursow, szkolen, z zerowym doswiadczeniem zawodowym. Jak mam sie zmiescic
    na jednej stronie z piecioma pracodawcami, dwiema uczelniami, dodatkowymi
    kursami, podstawowymi informacjami typu prawo jazdy, stan cywilny czy wiek
    lub data urodzenia, jezykiem obcym (z dopisaniem certyfikatow). RAZ JESZCZE
    PYTAM JAK ??!! Moje CV to dwie strony, mojego brata to juz trzy i to bez
    wodolejstwa - same suche fakty. Goly szablon "europejskiego CV" ma dwie
    strony.

    A swoja droga nasluchawszy sie idiotycznych teoryjek o standardzie
    jednostronicowego CV mam zwyczaj pytac headhunterow jak to jest - ci z
    lepszych, miedzynarodowych agencji po prostu maja niezly ubaw jak czasem po
    glownej rozmowie przechodzimy na luzniejsze tematy i rozmawiamy o naszych
    specach od rekrutacji.

    Kyniu

    --
    _ __ _