PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 13:50:09
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "tiras" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kreglicki" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:crdsu6$oa3$1@inews.gazeta.pl...

    > W krajach anglosaskich jakoś radzą sobie bez takich trików i
    > przytłaczająca wiekszość ogłoszeń w sieci zawiera informację o
    > przewidywanym wynagrodzeniu. Czyżbysmy byli bardziej rozwinięci do nich
    > jeśli chodzi o procesy rekrutacji pracownikow?
    > Moim zdaniem to dobre rozwiązanie, od razu stawiamy sprawe jasno - firma
    > chce płacić tyle. Jeśli pensja odpowiada to aplikuję, jeśli nie to nie.
    > Obie strony oszczędzaja czas.

    Dzięki Piotrze że ująłeś sedno sprawy w kilku celnych zdaniach. Dokładnie o
    to mi chodziłow moich postach. Sam pracowałem za granicą i poważni
    pracodawcy się nie bawią w głupie gierki. Wszystko jest jasne i klarowne od
    początku. Bez jakiś durnowatych "podchodów", licytacji "kto chce mniej" itp.
    A w polsce wielu debili prowadzi "rekrutacje" sprzedawcy do warzywniaka tak,
    jakby miał być to conajmniej dyrektor w IBM :-(
    Pozdrawiam. TIRas (Scania R 580)