PracaGrupypl.praca.dyskusjerealia RP › Re: realia RP
  • Data: 2010-02-08 21:35:29
    Temat: Re: realia RP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hkpumg$hgt$1@nemesis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Tu nie chodzi o to, że się wycofują (i bardzo dobrze, że się wycofują).
    Jestem innego zdania i przy nim pozostanę.
    Szczególnie wycofywanie się z zobowiązań już podjętych, na które obywatele
    mieli prawo liczyć. To zwykłe łajdactwo i szmaciarstwo.

    > Problem w tym, że środki przeznaczone na tzw. pomoc socjalną są wydawane
    > bez sensu.
    Nie pisałem o pomocy socjalnej, lecz o obowiązkach socjalnych państwa.
    To nie to samo.
    Pomoc socjalna występuje u nas w stanie szczątkowym i w zasadzie nieistotnym
    z punktu widzenia wspomaganych.

    > To już przerabialiśmy i wiadomo co z tego wyszło. Niestety, niektórzy albo
    > nie pamiętają, albo nie chcą pamiętać.
    Niestety, niektórzy nie rozumieją, albo udają że nie rozumieją.

    > Chyba odwrotnie?
    Nie.

    > To ci poszkodowani kupują samochody i leją do nich drogą wachę?
    Owszem.
    Nie popróbowałbyś poczytać co napisałem z nieco większym zrozumieniem?

    > Niemniej, uproszczenie którego dokonałeś jest błędem.
    Eeee tam.

    --
    Jotte