PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-12 13:36:07
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dq3sdu$qfo$1@inews.gazeta.pl...
    > Źle zrobiłeś. Po półtorej godziny trzeba odpocząć a odmawianie sobie
    > przerwy to robienie dużej krzywdy w perspektywie czasu. Kiedyś się to
    > zemści.

    Sa takie firmy, ktore nie doceniaja potrzeb biologicznych pracownika.
    Pracowalam kiedys, na szczescie krotko, w firmie, gdzie bylo przepisowe pol
    godziny przerwy (poza 15 min wliczanymi do czasu pracy) na lunch. Nie bylo
    baru, stolowki, kuchni z mikrofala czy jakiejkolwiek kuchni, najblizsze
    zywienie, gdzie dojsc, zamowic, szybko wciac i wrocic mozna bylo od biedy w
    te 30 min, to byl McDonalds. Zostawaly kanapki, ale to nie jest cieply
    posilek i trzeba sie narobic przy przygotowywaniu. W krotkich okresach czasu
    potrafie sie zywic znacznie bardziej turystycznie, a nawet prawie nic nie
    jesc przez 2-3 dni i w miare dobrze funkcjonowac, ale na dluzsza mete
    uniemozliwiania spozycia cieplego posilku w ciagu dnia nie akceptuje. firma
    byla, jak sie zdaje, calkowicie nieswiadoma tego, ze jest to jedna z rzeczy,
    na ktora pracownicy bardzo narzekaja i jedna z rzeczy, ktore moga miec wplyw
    na b. duza rotacje.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com