PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-12 22:27:51
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk w news:dq3sdu$qfo$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Źle zrobiłeś. Po półtorej godziny trzeba odpocząć a odmawianie
    > sobie przerwy to robienie dużej krzywdy w perspektywie czasu.

    Masz rację. Nie po raz pierwszy się tak dzieje. Zawsze obiecuję sobie, że
    dam na luz jednak nie do końca się to udaje. Złudne wrażenie, że już prawie
    koniec - jeszcze tylko to, czy tamto i można będzie spokojnie odetchnąć (nie
    potrafię się zrelaksowac gdy wiem, że mam coś do zrobienia). Tymczasem
    okazuje się, że za tą górą jest kolejna, kolejna, kolejna...

    > Szwedzi dumają, czy nie ograniczyć czasu pracy do 6 godzin,
    > bo wychodzi im, że efektywność pracy wtedy nie spada.

    Nie jest to głupie. Ja ostatnio byłem już tak zmęczony, że wykonywanie nawet
    prostych czynności zjamowało mi znacznie więcej czasu niż normalnie.

    > Jeśli nie widać efektów, to znaczy na ogół, że człowiek rozmywa
    > się w pierdołach, zamiast skupić na konkrentych zadaniach.

    Albo też otrzymuje więcej zadań niż jest w stanie wykonać.

    pozdrawiam
    Greg