PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobociaRe: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-13 08:28:08
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dq6pbe$7p8$1@inews.gazeta.pl...
    > Wpływa i to jak cholera. Jesteśmy istotami społecznymi. Do pracy
    > przychodzimy nie tylko po to, aby automatycznie odbębniać swoje obowiązki.
    > Z tego to powodu w rekrutacji liczą się nie tylko kompetencje twarde ale
    > także umiejętności interpersonalne. Druga strona medalu - wydarzenia w
    > życiu prywatnym, te, które kształtują nasze umiejetności interpersonalne i
    > społeczne mają swoje odbicie w pracy.

    "Nie ma prawa wplywac" w sensie, ze choc na nastroj i motywacje wydarzenia z
    zycia prywatnego oczywiscie wplywaja, to nieprofesjonalne jest przenoszenie
    tego do zawodowych kontaktow z ludzmi, z ktorymi nie jest sie w kumplowskich
    stosunkach. Np. nie mozna odpowiadac na telefon zaplakanym i zniecheconym
    tonem glosu i takie tam. Widywalam w akcji ludzi, po ktorych nic a nic nie
    dalo sie poznac, ze wlasnie maja ciezkie przejscia poza praca, a czasem byly
    to naprawde ciezkie przejscia (np. b. powaznie chory syn). I taka postawe
    podziwiam. Do mojej definicji soft skills nie nalezy wyzalanie sie w
    okolicznosciach zawodowych ze swoich problemow w oczekiwaniu wspolczucia. To
    by byla raczej odwrotnosc soft skills. :)

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com