PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-12 21:56:22
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dq615a$bbh$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze mnie w takich przypadkach zastanawia co sobie myślą owi pracodawcy?
    > Że tylko oni potrzebują jeść, spać, sikać etc.

    Bywa, ze sami wpierdzielaja kanapki, siedza na byle jakich stolkach, przy
    byle jakich monitorach - pytanie brzmi czemu niektorzy ludzie sa tacy
    dziwni? Wiem, retoryczne...
    Z drugiej strony ponoc tez cecha immanentna pewnej czesci ludzi rzadnych
    sukcesu (a wlasciwie pojawiajaca sie na pewnym etapie tego wyscigu
    szczurow), jest brak empatii.