PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedszkole - domowe › Re: przedszkole - domowe
    From: MKW <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przedszkole - domowe
    Date: Wed, 15 Sep 2004 22:48:17 +0200

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > wiadomosc stara, ale dokladnie na temat - stad moja wypowiedz.

    dokladnie nie na temat, przytoczony artykuł mówi o nielegalnym
    "przedszkolu" co nie jest tematem tego wątku, procedura otwarcia
    legalnej placówki jest z góry określona

    > Teoria teoria, ale jak widac, nawet po 10 latach dzialalnosci "domowe
    > nieoficjalne przedszkole mozna zamknac"

    prawidlowo

    > Natomiast oficjalne, otwierane przez czlowieka bez przygotowania
    > ktorego jedynym atutem jest posiadanie duzego mieszkania, zostanie na
    > wstepie uwalone przez sanepid itp.

    oficjalne przedszkole odbiera sanepid

    > A catering.....to ile bedzie kosztowac miejsce w przedszkolu - samo
    > wyzywienie? Zeby bylo taniej niz wynajac opiekunke?

    catering jest tylko opcją, personel przedszkola moze przygotowywac
    posilki we wlasnym zakresie potrzebne jest jednak do tego zaplecze kuchenne