PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedszkole - domowe › Re: przedszkole - domowe
  • Data: 2004-09-15 21:00:18
    Temat: Re: przedszkole - domowe
    Od: MKW <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gonzo napisał:

    > Witam czy ktoś ma do czynienia z taką instytucją jak prywatne przdszkole
    > domowe? Zastanawiam się nad taką formą zarobkowania bo mam czas i mieszkanie
    > ale nie wiem czy portzebne jest jakieś zezwolenie i jakie trzeba spełnić
    > warunki może macie jakieś doświadczenoie czy wuwagi? Co za ile i jakie
    > papiurki trzeba załatwić?

    proponuje zrobić w ten sposób:

    1. spytac sie w sanepidzie czy ktos zechce przyjsc i obejrzec lokal pod
    katem przydatnosci na przedszkole (powinni chciec ale taka wizja
    kosztuje chyba ok. 100 z drugiej strony zaoszczedzi dalszych kosztow
    jesli lokal sie nie nadaje)

    2. zatrudnic projektanta bo bedzie potrzebny projekt technologiczny
    (koszt od. 500 do 1000) (projekt mnusi zaopiniowac rzeczoznawca lub
    sanepid ale to powinien zalatwic projektant)

    3. wykonac remont lokalu tak zeby byl zgodny z projektem

    4. zlozyc projekt w sanepidzie i czekac na odbior lokalu

    5. po odbiorze juz mozna dzialac:)

    Powodzenia, jakby co wal na priv vladas[malpa]poczta.fm