PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedszkole - domowe › Re: przedszkole - domowe
  • Data: 2004-09-15 21:07:35
    Temat: Re: przedszkole - domowe
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 22:48:17 +0200, MKW <n...@o...pl> napisał:

    > catering jest tylko opcją, personel przedszkola moze przygotowywac
    > posilki we wlasnym zakresie potrzebne jest jednak do tego zaplecze
    > kuchenne

    To juz i personel...
    Zobacz post wyjsciowy do ktorego sie odnosisz i zastanow sie, czy piszesz
    na temat i we wlasciwym watku. Wg mnie jestes mniej wiecej tak dopasowany
    do pytania, jak ktos, kto na pytanie o mozliwosc dorabiania sobie wynajmem
    pokoju studentom cytuje przepisy dotyczace hoteli i pensjonatow.

    "Witam czy ktoś ma do czynienia z taką instytucją jak prywatne przdszkole
    domowe? Zastanawiam się nad taką formą zarobkowania bo mam czas i
    mieszkanie
    ale nie wiem czy portzebne jest jakieś zezwolenie i jakie trzeba spełnić
    warunki może macie jakieś doświadczenoie czy wuwagi? Co za ile i jakie
    papiurki trzeba załatwić?"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##