PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedszkole - domowe › Re: przedszkole - domowe
  • Data: 2004-09-15 20:27:22
    Temat: Re: przedszkole - domowe
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 22:09:13 +0200, MKW <n...@o...pl> napisał:

    > wg. rozp. Ministra Infrastruktury panstwowy wojewodzki inspektor
    > sanitarny moze udzielic odstepstwa od wysokosci do 2,5 m poza tym
    > wysokosc kondygnacji w starym budownictwie wynosi ok 4m, w nowym
    > przewaznie 3m

    wiadomosc stara, ale dokladnie na temat - stad moja wypowiedz.
    Teoria teoria, ale jak widac, nawet po 10 latach dzialalnosci "domowe
    nieoficjalne przedszkole mozna zamknac"
    Natomiast oficjalne, otwierane przez czlowieka bez przygotowania ktorego
    jedynym atutem jest posiadanie duzego mieszkania, zostanie na wstepie
    uwalone przez sanepid itp.
    A catering.....to ile bedzie kosztowac miejsce w przedszkolu - samo
    wyzywienie? Zeby bylo taniej niz wynajac opiekunke?

    http://www.e-upr.org/index/index.php?action=show&obj
    ect=article&id=4580
    "Witam, Wczoraj (16 lutego) , przed południem na ogólnopolskim kanale
    "regionalnej" TV w "Kurierze" (takie ichnie "Wiadomości") pokazano
    reportaż o kobiecie , która, jak twierdzi, nie prowadzi prywatnego
    przedszkola, a jedynie karmi 20 dzieci. W czym rzecz - Senepid podał te
    kobietę do sądu dlatego,...

    że kuchnia nie spełnia jaichś tam wymagań (pani tłumaczyła, iż gotuje dla
    swoich dzieci, a przy okazji karmi również inne), ponadto mieszkanie nie
    spełnia też jakichś tam warunków (m.in. za niski sufit) i pare innych
    spraw-uchybień. Na te wszystkie zarzuty własścicielka mioeszkania-
    przedszkola odpowiada, że rodzice dokładnie wiedzą jakie są tu warunki i
    swoje dzieci oddają pod jej opiekę. Pani swą działalność prowadzi już lat
    dziesięc.Niestety nie pamietam nazwiska tej odważnej kobiety ani
    miejscowości, gdzie ten niecny procerder ma miejsce (można pewnie byłoby
    dowiedzieć)."
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##