PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedszkole - domowe › Re: przedszkole - domowe
  • Data: 2004-09-15 22:06:47
    Temat: Re: przedszkole - domowe
    Od: MKW <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Odpowiedziales w miare z sensem dopiero przed chwila, a na oslode
    > podaje ci fragment z artykolu, ktory w watku umiescil ktos inny duzo
    > wczesniej, gdzie sa podane niektore przepisy dotyczace "drobnych
    > przerobek"
    >
    > "Nie ma znaczenia, ile dzieci będzie uczęszczało do takiego przedszkola
    > (Katarzyna Mitros planowała, że czworo?sześcioro). Nawet jeśli czworo,
    > to muszą one mieć osobne WC, z małymi sedesami. Osobne nocniki nie
    > wystarczą. Osobne WC muszą też mieć pracownicy (w tym przypadku
    > p. Mitros), gdyż tego wymagają przepisy BHP. Musi być też odpowiednie
> [...]

    zgadzam sie przepisy sa jakie sa, ale to ze niejakiej p. Mitros nie
    udalo sie przystosowac posiadanego mieszkania na cele przedszkola nie
    znaczy ze nikomu sie to nie uda, wszystko zalezy od tego jakie to
    mieszkanie, ktora kondygnacja, jaka powierzchnia, wysokosc (2,5 metra
    jest do zaakceptowania przez sanepid)