PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Date: Sun, 8 May 2005 14:59:27 +0200

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d5khtr$1pq$1@news.onet.pl...

    > Akademik jest tańszy. Dochodzi do tego jedzenie brane z domu, dzięki czemu
    > na jedzenie wydasz max. 300zł/m-c.
    > Nawet w W-wie, Krakowie można spokojnie studiować za 750zł/m-c. Trzeba
    > tylko chcieć.

    Popieram. Ja na studiach momentami tez bidowalam za mniej wiecej tyle. Po
    prostu studia to jeszcze nie jest czas na szalenstwa, to jest czas
    inwestycji i odraczania potrzeb - jesli sie chce miec dobrze po studiach.
    Chciwosc warto odlozyc na wiek lat 25 i pozniej i na troche zacisnac pasa,
    poniewaz wartosc studiow dziennych panstwowych na rynku pracy jest
    zdecydowanie wyzsza.

    > Tu się zgodzę - co do studiów.
    > Uważam jednak, że rozpoczynanie tego w liceum jest po prostu za wcześnie.

    Czemu? Jesli kogos to bawi... Ja tez zaczynalam w ogolniaku. Przy rozmowie
    kwalifikacyjnej do obecnej pracy szef z miejsca powiedzial "tak", jak
    zobaczyl referencje zdobyte w pierwszej klasie liceum. Dzialalnosc w
    ogolniaku nie musi byc ciezka harowa i wyrzeczeniami - wiele z tych rzeczy,
    ktore mozna wtedy robic, zwlaszcza z dziedziny angazowania sie w organizacje
    spoleczne i dzialalnosc publiczna jest rozrywka znacznie lepsza niz pijackie
    imprezy z rowiesnikami. Bardzo sie rozwinelam dzieki temu, ze w tamtym wieku
    imprezowalam z ludzmi znacznie starszymi i posiadajacymi wieksze
    doswiadczenie zyciowe niz rowiesnicy - i z rowiesnikami podobnie ja ja
    garnacymi sie do takiego towarzystwa. Kwestia upodoban. Jak sie czuje
    potrzebe robienia czegos, co jest w jakis sposob wazne, to zaspokojenie tej
    potrzeby daje znacznie lepsze samopoczucie, satysfakcje i energie niz
    bezproduktywne szlajanie sie z ludzmi nie zaangazowanymi w zaden cel poza
    zdaniem najblizszego sprawdzianu.

    I.