PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
  • Data: 2005-05-08 10:21:12
    Temat: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <m...@o...pl> napisał(a):

    > Owszem, mam kolosalne znajomosci - 275 tel w komórce, 290 na GG.
    i jeszcze dodaj, ze z kazda osoba masz kontakt przynajmniej raz w tygodniu
    to juz mi calkowicie rece opadna:) pytanie ile osob z tel i gg sie dubluje?

    > Wiekszosc z tego coprawda to Szczecin, ale ja chce sie stad wyrwac...
    spojrz na to z innej strony, jesli sa w twoim wieku, to pewnie z czasem
    pewna ich czesc rozjedzie sie po polsce a moze i swiecie.

    > W Warszawie juz nie jest tak wesolo
    no tez nie bardzo przepadam za tym miastem ;) choc do dzis mam mile
    wspomienia z nim zwiazane:]
    a tak powaznie, to chyba cierpisz na leki depresyjne bo sam powiedziales:

    "A kto komu broni obracac sie wsrod ludzi i wyrabiac sobie kontakty?
    [...] obracam sie w roznych srodowiskach ludzi"

    wiec czym sie stresujesz, skoro znasz rozwiazanie?

    > To, ze ktos musi wprowadzic to sie zgodze, dlatego trzeba robic wszystko
    > aby pokazac sie z jak najlepszej strony.
    a ja sie nie zgodze, powiem jedynie iz takie wprowadzenie ulatwia sprawe,
    ale nie jest koniecznoscia.

    > Wszyscy mowia, ze nie da sie nic zrobic bez ukladow i znajomosci.
    da sie tylko problemem jest czas w jakim to co chcemy osiagnac osiagniemy.
    dlatego przydaje sie tu solidna dawka samozaparcia:)

    > [...] cenie sobie znajomosc z kazdym czlowiekiem i tym z nizin spolecznych
    > i tym z wyzyn.
    to uwazaj zebys sie nie wspial za wysoko i nie stanal przed wyborem
    nizina czy wyzyna, bo wtedy tez mozesz sie zawahac:)
    latwo to sprawdzic, zapros lumpa na salony, wtedy ludzkie reakcje moga byc
    zaskakujace i mozesz sobie zadac pytanie dlaczego tak jest.

    > Studia mimo wszystko sa wazne...dlatego waham sie;)
    mysle, ze polsrodki nie sa dla ciebie dobre. studia dzienne, a kierunek to
    juz zalezy od ciebie. i nie marudz, ze sobie nie poradzisz. na poczatku
    zawsze jest trudno. reszta zalezy od ciebie.