PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie w wyborze drogi zyciowej...:) › Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    From: "Marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomozcie w wyborze drogi zyciowej...:)
    Date: Sun, 8 May 2005 10:54:06 +0200

    > Akademik jest tańszy. Dochodzi do tego jedzenie brane z domu, dzięki
    > czemu na jedzenie wydasz max. 300zł/m-c.
    > Nawet w W-wie, Krakowie można spokojnie studiować za 750zł/m-c. Trzeba
    > tylko chcieć.

    Ok. Zgadzam się z Tobą, ale poprostu chcę pracować aby nie żyć ascetycznie,
    dlatego też pracowałem w liceum aby mieć pieniądze na swoje wydatki, na
    studiach już co innego chcę pracować aby nie żałować sobie wszystkiego z
    powodu braku pieniędzy i by przy okazji zdobyć jakieś doświadczenie razem z
    nauką. Może i liceum to jest okres zabawy, randek itp. Jednak ja właśnie
    chciałem robić to co robiłem i nadal chcę to robić ponieważ sprawiało mi to
    niesamowitą satysfakcję. Jak każdy chodziłem na imprezy (do imprez jeżeli
    jest czas to ja pierwszy jestem:D) i uganiałem się za dziewczynami.

    > Tu się zgodzę - co do studiów.
    > Uważam jednak, że rozpoczynanie tego w liceum jest po prostu za wcześnie.

    Być może. Jednakże stało się i na złe mi to nie wyszło:) Wielokrotnie
    robiłem to co robiłem nie traktując tego jako pracę ale jako nowe
    doświadczenie, a ja uwielbiam nowe doświadczenia i jestem ciekaw świata,
    lubie robić coś co sprawia mi satysfakcję.