PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana (reklamy)Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
  • Data: 2003-08-27 23:37:46
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zairazki <z...@p...onet.pl> wrote:
    > O głupotę Szanownego Przedpiścy nie posądzałem i nie posądzam, dlatego
    > powtórzę - może uda się jaśniej: Jeżeli komuś nie podoba się reklama
    > doklejona przez moderatora, to niech zostanie sam moderatorem.

    No został jeden z tych, którym się nie podobało. Jesteś zadowolony?

    > Na nie poważnie - wydasz? Ile można zarobić (chodzi mi o poziom
    > zagwarantowany oczywiście, umowa i tak dalej)? A swoją drogą wyczuwam
    > (jestem zboczony) pewną sprzeczność: Szanowny Przedpiśca wykrywa
    > "przestępstwo" w postaci reklamowej stopki. Protestuje powołując się
    > na sensowne argumenty, ale bez powołania się na podstawę prawną.

    Nie czytasz wątku w całości, nie będę się powtarzał.

> [...]
    > administratorów ani ich widzimisię nie decyduje o
    > doklejaniu/niedoklejaniu stopek reklamowych do korespondencji, tylko
    > decyzje tych, których kasa trzyma przy życiu firmy będące
    > właścicielami. Administrator może zaproponować lub odradzić, umożliwić
    > lub zastopować, ale jego decyzje wynikają z pozwolenia/zakazu jego
    > pracodawców. A jeżeli dadzą mu za dużo swobody i on popełni jakiś błąd
    > biznesowy, to wynik jest wiadomy jak sądzę innym dyskutantom bez
    > szczegółowego opisu. I przypisywanie rozsądku/braku rozsądku
    > administratorom Onetu/Atcomu to - znowu IMVHO - pomieszanie z

    Nieodróżnianie Usenetu od Onetu to IMHO ignorancja. Nie będę Ci tej
    różnicy tłumaczył. Troszkę jeszcze pokorzystasz z internetu to może
    zrozumiesz.

    > Zgadzam się w ramach tego wątku. Bez zastrzeżeń. Przyczyna -
    > wałkowanie oczywistości w temacie jak wyżej.

    Książkę przeczytaj :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10404 dzień życia, sprawność