PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-19 18:38:33
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-19, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > 400 mozesz wydac na samo paliwo.

    Można i 2000, tylko czy musi tak być?

    > Ubezpieczenie bez problemu moze byc 2400 rocznie co daje 200 miesiecznie.

    Możę i więcej, tylko czy musi tak być?

    > Pozostala stowa moze na klocki nie starczyc, a reszta gdzie?

    Wystarczy nie jeździć samochodem do sklepu po byle pierdołę.
    Gość mieszkanie wynajmuje, więc wymówka że ma daleko do pracy
    zalatuje jakimś masochizmem. To jak jeszcze wyjeździć te
    700 zł / m-c?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl