PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-25 16:41:26
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co tam, że na bezrobocie parędziesiąt, paręset osób i razem z rodzinami
    > bez środków do życia - byle utrzymać firmę aby zostać w zarządzie i łykać
    > kasę.
    > Rozczarowujesz mnie strasznie. Przecież to kompletna demagogia, jak za
    > PRL-u, tylko z innej pozycji.

    Wg mnie korzystniej jest brać nieco niższe wynagrodzenie przez 10 lat niż
    nieco wyższe przez 3 i doprowadzić do upadku firmę.
    CO do KGHM jest jak piszę - było kilka lat prosperity, teraz zbliża się do
    progu rentowności.

    > A co? Marzy ci się ograniczenie wolności zrzeszania się?

    Zasadniczo mnie to ani ziębi ani grzeje - niech się szarpią...

    > Ciekawe jest najpierw dlaczego tak sądzisz.

    Takie ciekawe rzeczy były przedstawione w reportażu radiowym PR Katowice
    który słyszałem gdzieś pół roku temu. Omawiane dane pochodziły z raportów
    semej PP.

    Co do demagogii. A czy to co mówią ZZ nie jest demagogią? Jest. Pitu-pitu w
    obronie interesów pracowniczych to tak naprawdę wrzask w obronie własnych
    stołków związkowców. Układy do których przystępują związki godząc się np na
    redukcję załogi o 20% też chyba najczystsze nie są.

    --
    Jackare